קלרמן חנך לשכה, כולם באו לשמוח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on קלרמן חנך לשכה, כולם באו לשמוח
    18:16
    12.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד: כך חוסל המחבל שהחזיק בנועה מרציאנו הי"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד רבנים אישי ציבור וחברי הכנסת של 'דגל התורה' נערך אתמול מעמד קביעת המזוזה בלשכתו של סגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן, בקומה החמישית בבניין העירייה בבירה. מאז פתיחתה מספקת הלשכה מענה מהיר ויעיל לציבור, במגוון רב של נושאים הקשורים לעירייה. ובראשם נושאי מבני הדת אותם מקדם סגן רה"ע קלרמן מתוקף תפקידו כמחזיק תיק מבני דת. במהלך מעמד חנוכת הבית, נערך קביעת המזוזות על ידי הגר"י אפרתי שליט"א, הגר"צ ובר שליט"א רב שכונת נווה יעקב.

    סגן רה"ע ישראל קלרמן פתח בדברי הודיה להקב"ה, על הזכות לשמש שלוחה דרבנן בכלל וב'דגל התורה' בפרט. במהלך דבריו ציטט את הרב גפני בשם הרב שך, שהשליחות של איש ציבור היא בראש ובראשונה לעזור לפרט, לכל איש ואיש. והביא את דברי חז"ל 'לא שררה אני נותן לכם, אלא עבדות אני נותן לכם' וזה זכיתי ללמוד ממורי ורבי בעשיה למען הזולת ח"כ אורי מקלב. וזה ההרגשה שיש לכל נציג ב'דגל התורה' עבדות לציבור במאור פנים. הקלרמן הודה בדבריו לראשי "דגל התורה" ולכל המשתתפים, הפועלים במסירות רבה, לסיוע ככל האפשר. וסיים בתפילה לקב"ה שיעזרהו להצליח במשימה.

    במעמד המרשים נשאו דברים, ח"כ משה גפני, שהביא ברוח ימי חג הפסח, כי לארבעת הבנים עליהם דיברה תורה ישנה תשובה לכל אחד ואחד מהבנים, רק אצל רשע אנו מוצאים את תשובת 'לי ולא לו', אנחנו בכלל לא עונים לרשע לא מדברים עמו, אלא רק ל'שאינו יודע לשאול' עונים ישירות שישמע וידע את האמת. היוצא מדברינו, הגם שאנחנו באופוזיציה אנו מגיבים ותוקפים על כל עוולה, לא מדברים בדרך רכה עם כל אחד, אבל אתם חברי המועצה יושבים בקואליציה ותפקידכם להיות מגדל אור ואוזן קשבת לכל אדם. ח"כ אורי מקלב, הזכיר את הימים בהם קלרמן שימש כעוזרו בזמן שכיהן כחבר מועצה בעיריית ירושלים, כבר אז היה כנציג ציבור שעונה ומסייע לכל אחד ואחד במאור פנים, עד כי היו כאלה מבין פקידי העירייה שהיו קוראים לשנינו 'אורי קלרמן'.

    מנכ"ל העירייה עו"ד אמנון מרחב אמר בדברי הברכה, אני רואה בכל יום דוגמא שאין שני לה של שליח ציבור שעוזב אחרון את בניין העירייה עד שמסיים את מטלותיו של אותו יום, ואנחנו מייחלים להמשך שיתוף פעולה.

    הגר"י אפרתי הזכיר בדבריו את דברי מרן הרב שך זצ"ל שהיה מדריך את נציגי 'דגל התורה' להציב בראש סדר הפעילות, לעזור ולסייע לפרט, והוסיף הגר"י אפרתי כי דווקא בימים אלה של גזירות נגד כל יהודי החרדי לדבר ד', חשוב ביותר להציב מהצד השני ולהגביר את העזרה והסיוע לציבור.

    רב שכונת נוה יעקב, דודו של הרב קלרמן, הגר"צ וובר ציין בדברי ברכתו את מסירותם של עסקני 'דגל התורה' בהם הרב קלרמן, הזכיר כי בתחילת דברי ימיה של ההתיישבות החרדית בשכונת נוה יעקב נצרך לעזר ואחיסמך עבור הקהילה המתגבשת, אך נציגי הציבור שמעו ממנו אך הוא לא שמע מהם, "לפני שהוקם דגל התורה לא היה מושג של שליחי ציבור מסורים כל כך שלא רק מבטיחים אלא גם עושים", לראשונה גיליתי שנציגי ציבור יודעים גם לחזור ולעדכן על הטיפול בפנייה. בסיום דבריו הודה לכל הנציגים על העשיה למען הכלל ו'נזכה לחיזוק הקדושה של ירושלים'.

    הרב אפרתי נושא דברים

    אשר הרב צבי ובר רב נוה יעקב נושא דברים

    אשר קלרמן חבר הכנסת הרב גפני נושא דברים

    גפני קלרמן

    גפני קלרמן צביקה כהן מנחם שפירא

    קלרמן צבי וובר הרב אפרתי בקביעת מזוזהה, כולם באו



    0 תגובות